25 Aralık 2013 Çarşamba

Marmelatlı Kurabiye


 Damla çikolata ile yapılan bu kurabiye geç bayatlaması ile de çok güzel bir ikramlık.. Marmelat yerine benmari usülü eritilmiş çikolataya batırılarak çikolata düşkünlerine özel :) hazırlanabilir.




İşte Tarifi;

MALZEMELER

2 Adet yumurta
1 Su bardağı toz şeker
1 Su bardağı sıvı yağ
2 Çorba kaşığı kakao
2,5 Su bardağı un
1 Paket  kabartma tozu
1 Paket vanilya
3 Çorba kaşığı damla çikolata
1 Çay bardağı hindistan cevizi
Marmelat (hangi çeşidini seviyorsanız onu kullanabilirsiniz)

YAPILIŞI

 Marmelat ve hindistan cevizi dışındaki malzemeyi karıştırma kabına alıyoruz, kulak memesi kıvamına geldiğinde ceviz büyüklüğünde parçalar kopartıp fırın tepsisine diziyoruz. 15-20 dk. 170 derecelik fırında pişiriyoruz.
 Fırından çıkıp soğuduktan sonra uçlarını önce marmelata sonra hindistan cevizine batırıyoruz. Ben kızımın doğum günü için bir kısmını renkli şekerlemelere de batırdım.

 Beğenip denemek isteyenlere şimdiden afiyet olsun :)


1 yorum:

  1. Ben denedim süper oldu. Defterime de not aldım. Teşekkürler
    mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil