13 Eylül 2012 Perşembe

KİTAPLIK- Sisle Gelen Yolcu

 Okumayı çok seven ben, anne olduğumdan beri çok klişe olacak ama kitaplarıma zaman bulamıyordum aslında bu bir konsantrasyon problemi kendimi eskiden olduğu gibi okuduğum kitabın konusuna karakterlerine kaptırıp dünya ile bağlantımı kestiğim günlerdeki gibi olamıyordum..
 Fakat geçen haftasonu D&R da gezerken bu gidişe bir son vermen lazım ne yani bundan sonra ömrünü okumadan mı geçireceksin dedi iç sesim .. Oysa benki hiç almasam ayda bir kitap alan çeşitli dergileri takip eden bol vakit şımarığı bir bekarken şimdi ... Tabiri caizse uyumaya fırsatı olmayan evhanımı & anne şeklinde birine dönüşüverdim ..



Neyse konuyu fazlaca dağıtmadan beni yeniden okuma konusunda heyecanlandıran ve iki gündür de elimden bırakamadığım çokta severek başka kitaplarını da okuduğum Jean-Christophe Grangé' ın Sisle Gelen Yolcu kitabını edindiğimi yazıvereyim . Daha öncede Kurtlar İmparatorluğu ve Taş Meclisini elimden bırakamadan bitirmiştim, fakat Kurtlar İmparatorluğunun sinema versiyonunun bana hitap etmediğinide hemen belirteyim çünkü eğer bir kitabı okuduysam hikayeyi kendi renklerimle, hayal dünyam ile kurguluyorum ve itiraf etmeliyimki sinemada izlediğim kendi kurgumun yanında vasat kalıyor ne yazıkki :)

Kitabım bittiğinde nacizane fikrimi belirteceğimi ve şu okuyamama sendromunu atlattığımı varsayarak farklı yazarlar ve kitapları ile yeniden KİTAPLIK başlığını atabileceğim günler olacağını umut ederek bugünkü yazımı sonlandırıyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder